Emmett Rosalie Alice and Jasper

Emmett Rosalie Alice and Jasper

2010. március 20., szombat

Új történet 9 fejezet

Miután vissza mentem a Cullen házba. Esme azonnal a nyakamba ugrott és szorosan magához ölelt.
-Minden rendben van velem ne aggódj lét szíves.
-Jasper hol van mindjárt jön ő is és Edward is.
- Hogy érted ezt?-kérdezte
- Úgy hogy Edward megtalált minket és most elrendezik a dolgokat egymás közt.
-A már értem remélem nem csinálnak butaságot.
Felmentem a szobámba és ott találtam egy dobozt és egy levelet nekem címezve. Majd miután a dobozt kinyitottam egy óriásit ordítottam.Esme gyorsan ott termet Carlisle kíséretében.
- Mi az mi a baj kérdezték egyszerre.
- Nézettek bele a dobozba. Esme tudod, hogy kiküldte?
- Nem nem voltam itthon előtted értem haza.
- Akkor valaki járt itt.
- Carlisle azonnal felhívta Edwardot és Jaspert .
Mire visszaértek addigra én teljesen magam alatt voltam.
Jasper azonnal odajött és átölelt.
- Mi történt?
- Kaptam egy dobozt és egy levelet. Ott van a szobámban nézzétek meg.
Mind a ketten egyszerre mentek fel. Majd csak annyit hallottam hogy Edward bosszút esküdött ezért. Lejöttek és Edward azt mondta:
-Nem engedi a közelembe többet Tanyát.
- Nem érdekes ő csak szerelmes beléd értsd meg őt.
- Edward Manuélának igaza van ő szeret téged és ezért csinál ilyet viszont ha te nem szereted akkor mond meg neki.
- Azt már egy párszor meg mondtam neki , de úgy látom nem érti.
Majd Carlisle jött meg és igen csak mérges volt valamiért.
- Carlisle mi a baj kérdezték egyszer a fiúk?
- Csak annyi, hogy Tanya teljesen kikészült Manuéla nagy veszélyben van.
Akkor ezt beszéljétek meg nélkülem. Felálltam és elindultam vadászni. Azt vettem észre, hogy valaki követ. Megálltam és vártam majd az erdő mélyéről előlépet Tanya.
- Szia mit szeretnél tőlem?
- Csak azt, hogy hagyd békén Edwardot. Ő velem van és nem szeretem ha valaki elveszt tőlem olyat ami az enyém.
- Érdekes vélemény , de egy a bökkenő. Miből gondolod, hogy Edward szeret téged?
-Hát abból, hogy egy gyűrűt adott nekem.
- Tanya ha bosszút akarsz állni rajtam tessék itt vagyok de hagyd békén a többieket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése