Emmett Rosalie Alice and Jasper

Emmett Rosalie Alice and Jasper

2010. március 9., kedd

11


Carlisle nem tudta eldönteni, hogy miért vagyok az egyetlen akinek nem tudja, hogy milyen képessége van. - Jasper szerintem próbáld le nyugtatni mielőtt valami baj lesz. - Próbálom de nem megy nagyon dühös Edwardra. Vigyázz Edward . Mire ezt kimondta Edward kirepült az ablakon és neki csapódott egy fának. Mindenki oda ment ő meg csak nevetett az egészen. - Manuéla ha azt hiszed ezzel tudsz bántani nagyon tévedsz. - Edward szerintem ne akard tudni milyen ha igazán mérges vagyok valamiért . Ez csak egy ízelítő volt. Majd most fog jönni a java. Te tönkre tettél engem az által, hogy megharaptál engem és ez miatt elvesztettem a testvéreimet. - Sajnálom az egészet de nem engedem , hogy Jasperrel legyél mikor én jobban szeretlek téged mint ő. Megint neki csapódott a fának és Carlisle aggódva figyelt mindent. Majd Esmére néztem aki gyorsan odajött és átölelt majd a fülembe sútogott: -Manuéla én tudom milyen érzés ez, de létszi értsd meg őt is hisz szeret téged ne okoz nekem fájdalmat. Ez nekem jobban fáj mint neki. - Bocsánat Esme és tőletek is bocsánat: Emmett Jasper Rosalie Alice Edward és végül Carlisle. - Semmi baj ez által megtudtuk milyen képességed van. Majd két hét elteltével feleségül mentem Jasperhez. Ez ötven éve volt. -Manuéla egy kis időre elutazok, de hamarosan visszajövök. - Rendben van menj csak nyugodtan. Miután elment lementem megnézni, hogy tudok e segíteni valamiben. Alice azt kérte tőlem, hogy menjek el vele vásárolni. - Menjünk úgyis régen voltam. - Oké gyere menjünk. Mikor elindultunk valaki felhívta Alicet és ő nyomban vissza vitt a házhoz majd azt mondta, hogy sajnálja de segítenie kell az egyik ismerősének. - Nincs semmi baj menj csak nyugodtan. Vissza mentem a szobámba és elővettem a telefonomat és felhívtam Jaspert, de egy nő vette fel . - Szia én Jaspert keresem ott van. - Igen itt van de le lehet róla szállni ő a férjem. - Már ne haragudj de én már ötven éve a felesége vagyok neki. - Az lehetetlen mert én meg már régebb óta vagyok az. -És ha nem haragszol meg kérdezhetem a nevedet? - Persze a nevem Maria Hale. - Az enyém meg Manuéla Hale Cullen. És egyben üzenem Jaspernek hogy engem többet nem lát. Lementem a konyhába Esmehez és oda adtam neki egy levelet és megkértem akkor olvassa el ha mindenki itt van. - Rendben van Manuéla . És hová mész? - Azt sajnos nem mondhatom el de ne aggódj felhívlak ha odaértem. Semmi cuccot nem pakoltam magamnak és elindultam. Nem mentem messze csak annyira, hogy ne érezzék az illatomat és halljam a reakciókat. Hallottam ahogy Esme neki áll olvasni a levelemet amely így szólt:
Kedves Családom!!! Mindent köszönök nektek. De ezt már nem viselem tovább akármennyire szeretlek titeket egy kis időre van szükségem, hogy mindent át tudjak gondolni újra. Jasper te én nekem ötven éven keresztül hazudtál. Sajnálom hogy ennyire nem vettem észre semmit ami veled kapcsolatos volt. Hogy tudtál ezek után még nekem szépeket mondani és elhalmozni bármivel. Nem mondom azt hogy nem szeretlek, de ezek után hogy tudjak meg bízni benned? Edwardnak volt igaza majdnem mindenben. Carlisle Esme titeket úgy szeretlek mintha ti lennétek a szüleim. Emmett és Rosalie ti igaz testvérek vagytok. Emmett mindenkor megtudott nevettetni és ez hiányozni fog meg az is amikor Rosalieval át beszélgetünk sok éjszakát. Alice Edward titeket is nagyon szeretlek mint testvérek. Most zárom soraimat mert nem tudok többet írni. U.I JASPER LÉGY BOLDOG MARIAVAL!!!!!!!! HA NEM VOLTAM NEKED ELÉG JÓ ELMONDHATTAD VOLNA!!!!!!!!!!!!. Majd annyit hallottam, hogy Edward beszélni kezdet Jasperhez - Jasper te miattad elveszítem azt aki fényt hozott a szívemnek. Miért tetted ezt vele ő igazán szeretett téged. A többieket sajnos már nem hallottam mert tovább indultam. Majd felhívtam Esmet hogy ne aggódjon értem. -Manuéla hol vagy most kérdezte Esme de hirtelen Edward hangját hallottam a hátam mögül. -Edward te hogy kerülsz ide? - Követem az illatod. És sajnálom de nem engedlek el vissza viszlek mert a lányok sírnak, hogy nem vagy ott. Jasper meg nem ön maga többé mindent szét tört ami az útjában került. - Nem Edward én eleget szenvedtem mikor ember voltam kis időre van szükségem. Majd csak annyit éreztem, hogy felkap és vissza visz a házba. -Emmett fogd le ha tetszik hanem itt maradsz és nem mész sehova addig még nem bízol újra bennünk. - Emmett engedj el de azonnal mert kifogsz repüli az ablakon. Edward jelent meg az ajtóban majd azt mondta Emmettnek, hogy keresse meg a többiek és hozza haza őket. Így kettesben maradtunk. Fogott egy széket és leült velem szemben. -Manuéla mire emlékszel mit mondtam mikor hozzá mentél Jasperhez. -Azt mondtad hogy egyszer bántson engem és azon nyomban segítesz nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése