Emmett Rosalie Alice and Jasper

Emmett Rosalie Alice and Jasper

2010. március 2., kedd

ú t:7

Mikor kinyitottam a szememet mindenki elém állt és vártak. Jasper mondta, hogy menjetek hátra mert nincs semmi baj nem szomjas és nem is kell neki. Majd Edward hajolt a fülemhez és bele súgott valamit (Manuéla ezzel még nem végeztem ilyen könnyen nem rázhatsz le engem. Én szeretlek téged Jasper viszont Alicet szereti.) Fel álltam és neki indultam Alice mellettem jött. Mikor megálltam ő átkarolt és megvigasztalt.
- Alice kérlek hagy magamra most.
- Oké de nem megyek messzire ha kellek csak szólj nyugodtan.
Mikor elment én leültem és könnyek nélkül sírtam. Nem tudom meddig ülhetem ott mikor valaki megérintett .Felnéztem és Esme volt az elmeséltem neki mit mondott Edward és ő is igazolta az állítást.
- Esme mit csináljak most?
- Ülj le velük beszélgetni és majd kiderül ki az aki igazat mond neked.
- Rendben de előbb Carlisle-val beszélek erről.
- Rendben gyere megmutatom hol van most.
Mikor odaértünk Carlisle tudta mit szeretnék hallani. Elmesélt mindent és én eldöntöttem mit fogok csinálni. Visszamentünk a házba mindenki ott volt és engem néztek .
Jasper szólalt meg legelsőnek. Figyeljetek haragot, bűn tudatot és sértődséget érez most ebben a pillanatban. Sajnos még nem tudtam kordában tartani az új erőmet és Jaspernek vágtam a legközelebbi vázát. Majd Esmére néztem és bocsánatot kértem tőlem. Ő meg odajött és átölelt.
Emmett meg röhögő görcsöt kapott a reakcióm láttán. Rosalie megütötte mert látta, hogy remeg a kezem és sejtette, hogy ez nem jó jel.
-Rosalie Emmett beszélhetek veletek hat szem közt.
- Persze gyere fel a szobánkba, de pedig Edward tűnés vadászni.-mondta Emmett.
Felmentünk a szobájukba. Elmondtam nekik mint tudtam meg és megkértem őket meséljenek nekem róluk valamit ami segít a döntésemben. Mikor befejeztük én visszamentem a szobámba. Majd félóra elteltével Esme bejött hozzám és a kezembe adott két dobozt és mellé két levelet. Majd elment megnéztem a dobozokat mindkettőben gyűrű volt egyik Edwardtól a másik Jaspertől. A leveleket is elolvastam . Edward üzenete jobban tetszett mint Jasperré. Mikor eldöntöttem kit választok szóltam Esmének hogy jöjjön be hozzám.
- Esme ez a dobozt Jasper küldte nekem én visszaadom neki és üzenem, hogy adja Alice-nak
mert vele jobban összeillik, mint velem. A másik dobozt Edward küldte neki is visszaadom, de üresen. Szerinted jól döntöttem?
- Manuéla én és a többiek is melletted állnak, és igen jól döntöttél ne félj ő elejétől kezdve szeret téged mindig rólad beszél.
- Köszönök mindent nektek.
Mikor lement és mindkettőnek oda adta amit vissza küldtem hallottam , hogy Jasper felordít. Edward viszont azon nyomban ott termet a szobámban és átölelt.
-Köszönöm neked én vagyok a legboldogabb a világon.
- Ne bízd el magad egyetlen egy hiba és én eltűnők örökre .
Leültünk beszélgetni és ekkor hirtelen egy rántást éreztem és ami kint volt az összetört. Mindenki engem nézett én meg nem tudtam , hogy mi történik velem. Alice felsikított, hogy ez csak a Tanya lehet erre mindenki elkezdett körém gyűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése