Emmett Rosalie Alice and Jasper

Emmett Rosalie Alice and Jasper

2010. április 19., hétfő

Új történet 10

Tanya azonnal nekem ugrott sajnos én még mindig nem tudtam kordában tartani az erőmet így egészen a Cullen házig repült. Visszamentem én is a többiek addigra már lefogták őt. Edward és Jasper odajött és mindketten megakartak ölelni elléptem előlük.
- Neked van egy kis megbeszélni valód Tanyával . Te pedig menj és beszélj Alice-val.
-Miért? Mi rosszat tettünk ellened.
- Semmit de ha jól tudom te vele vagy . Edwardnak meg van egy szokása , hogy próbál meg szerezni engem. Megmondtam nem leszek senkivel se.
És elszaladtam Carlisle ért utol és nem tudta eldönteni mit is érzek valójában majd Esme is utolért minket.
-Nem akarlak titeket megbántani, de most egyedül szeretnék lenni.
- Semmi baj itt vannak ezek a kulcsok és ez a cím oda mehetsz nyugodtan .
- És hol van ez a hely ? És miért vagytok még mindig kedvesek velem?
- Azért mert te hozzánk tartozol és a hely Esme szigetén van. Még Carlisle vette nekem.
- Köszönöm akkor most indulok. Lét szíves ne mondjátok el senkinek . Minden nap hívlak titeket.
-Oké és vigyázz magadra az úton.
Elindulta arra a helyre amit Esme mondott. Mire odaértem Edward már ott várt rám.
Vissza akartam fordulni de megállított. Magához ölelt és elkezdte dúdolni a kedvenc altatómat.
-Miért vagy itt Edward?
- Azért mert szeretlek és nem tudok élni nélküled. Ne küldj el amikor nem vagy mellettem üresnek érzem magamat.
-Edward én nem tudok úgy élni, hogy vigyáznom kell nehogy valaki megöljön miattad. Lét szíves menj el innen.
-Nem megyek el itt maradok .És addig nem mehetünk innen még nem békülünk ki ezt Alice üzeni neked.
-Akkor évekig itt leszünk.
-Nem baj az a lényeg hogy itt vagy velem és én örülök ennek.
Mikor úgy döntöttem elmegyek úszni ő is jött utánam. Megláttam egy vízesést és mintha puskából lőttek volna ki egészen odáig úsztam. Nem jött utánam . Kimentem a partra és sírtam. Nem tudom meddig lehettem ott, de egyszer csak valaki szólt nekem. Mikor megfordultam Edward állt ott. Elakartam indulni de megállított és megcsókolt. Tudtam, ha hagyom akkor az érzéseim felül kerekednek és ezt nem akartam el löktem magamtól.
- Edward hagy békén elmenni.
Újból neki indultam és megint nem engedett el menni . Neki nyomott a sziklának és megszólalt:
- Mért küzdesz ellenem én szeretlek s tudom te is így érzel. Akkor miért harcolsz ellene?
- Te ezt nem érted Edward. Nekem nem volt senki aki elmondta volna milyen érzés ha valaki szeret. Sőt még ti nem jöttetek nem is tudtam. Most pedig hagy elmenni.
Persze még mindig nem engedett hanem a keze felfelé indult a lábamon . S megint megcsókolt engem megint elő törtek az érzéseim és viszonoztam a csókot. Sejtette, hogy hamarosan nyert ügye lesz de nem akarta elsietni. Magához húzott és úgy tartott sokáig.
- Manuéla nem tudom visszafogni magamat, de igyekezni fogok, ha nem menekülsz előlem el többet. Szeretlek és nem akarlak elveszteni téged.
- Ettől nem kellene félned hísz nem vagyunk egypár. És csak is azért nem mert neked ott van Tanya.
- Nem vagyok Tanyával együtt. Nem is voltam soha se. Amióta idejöttünk csak rád tudok gondolni és zavar, hogy nem tudok olvasni a gondolatidban.
˝Hm ez nekem csak jót jelent legalább nem tudja meg mit érzek iránta. Szeretem de nem akarok szenvedni, ha elhagy engem.˝
-Ezt ugye nem gondoltad komolyan amire az előbb gondoltál. Soha nem csalnálak meg és elhagyni se hagynálak el soha.
-Ez nem lehet ezt honnan tudod ?
-Az előbb bele tudtam olvasni a gondolataidba egy kicsit. És remélem komolyan gondoltad, hogy szeretsz engem.
- Edward inkább most menj el. Nem akarlak bántani téged.
Megint megcsókolt én meg persze rögtön viszonoztam, majd elkezdte a nyakamat csókolni. Éreztem ahogy a keze megindult a lábamon felfelé mielőtt elérte volna a szoknyámat megfogtam a kezét.
- Edward nem ! Nem fog megtörténni köztünk az. Sajnálom nekem még nem megy.
Egyszer csak a telefon csörgésre lettünk figyelmesek.
- Tessék szólt bele Edward. Várj adom. Manuéla téged keresnek.
- Igen tessék.
- Neked elment az eszed. Miért nem történik meg az a dolog. Láttam, hogy elkezdtétek de abba maradt miért?
- Alice nem még nem megy. Vissza adtam Edwardnak és elkezdtem úszni tőle messzire.
Kiértem a partra bementem a házba és beleültem egy kád meleg vízbe. Órákig ülhettem ott mert egyszer csak Edward hangját hallottam.
- Bejövök.
- Nem maradj kint várd meg még kiszállok.
Épp csak a törölközött tudtam magamra venni mert bejött. Közelebb jött felkapott és bevitt a szobába. Lerakott az ágyra és rám feküdt.
-Szállj le rólam azonnal.
- Nem én nem akarom, hogy újból elszaladj előlem.
Majd megcsókolt végig csókolta az arcomat és a nyakamat. Majd újra elkezdte a kezét felfelé húzni a lábamon. Mikor elérte a törölközött ott megállt a keze, de csak azért , hogy benyúljon alá és megfogja a mellemet majd egy gyors rántással letépte a törölközött rólam. Én meg azonnal úgy reagáltam , hogy lelöktem magamról. De ő megfogta a kezem és felrántott az ágyról és megint megcsókolt. Végig haladt az arcomon és a nyakamnál megállt és a kezemet felemelte a szájához.
- Edward ne akard, hogy elrepítselek.Kérlek ne én nem vagyok olyan hangulatban, hogy ehhez legyen kedvem.
- Pedig érzem, hogy ezt szeretnéd és nem fogom most abba hagyni. Félek ha most elengedlek akkor megint eltűnsz. És nem találok rá arra a nyugalomra amit akkor érzek ha itt vagy mellettem.
Majd újra megcsókolt én meg már nem tudtam ellen állni neki. Lefektet az ágyra és végig csókolta minden egyes test részemet. Majd egy határozott mozdulattal belém hatolt. Egész éjjel csináltuk. Reggel együtt mentünk vadászni. Mikor visszaértünk akkor vettük észre, hogy valaki van a házban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése